Workshop Pukat Kaya - AbangAbu MekanikWang

Workshop Pukat Kaya - AbangAbu MekanikWang

 

PKP dalam era pendemik Kovid 19 telah mengajar usahawan, pentingnya perancangan strategik dalam Kewangan serta perancangan risiko.

 

Bermula pada awal 2020 yang menjadi penyebab lebih 50% perniagaan kecil terpaksa gulung tikar , malahan banyak hotel hotel terpaksa di jual , dan syarikat syarikat gergasi juga menutup banyak cawangan dan operasi .

 

Apa yang masih tidak jelas ,, berapa lamakah perkara ini akan berterusan ? 1 tahun , 2 tahun, 3 tahun ?

 

Kesannya sangat mendalam bagi usahawan yg tidak dapat berniaga dan juga yg bekerja , kerana terpaksa di hentikan kerja akibat syarikat tidak dapat beroperasi.

 

Ada yg menghadapi tekanan emosi akibat kewangan yg teruk, ada juga yang kehilangan rumah tangga , ramai juga menghadapi tekanan mental dan banyak kisah negatif di sebab kan krisis yang sangat berbeza ini .

 

Dalam masa itu ada juga sebahagian kecil usahawan dan perniagaan menjadi semakin sibuk dan berkembang. Kebanyakan adalah servis dan keperluan seperti runcit , makan , logistik, penghantaran, online dan digital industri.

 

Jadi apakah yang perlu di lakukan ? Sebenar benarnya AbangAbu pun tiada jawapan di waktu itu , kerana apa yang berlaku adalah baru dan tidak pernah berlaku sebelum ini.

 

AbangAbu terpaksa sekali lagi melalui saat yang sangat mencabar kerana tiada jawapan bagi banyak soalan soalan.

 

Dengan izin Allah , AbangAbu terfikir akan masa dimana AbangAbu terlantar di hospital dalam keadaan lumpuh tapi dapat bangkit semula . Saat itulah AbangAbu dapat sesuatu keyakinan yang membuat saya bersemangat …

 

“REZEQI adalah milik ALLAH ”

 

Inilah yang berikan AbangAbu kembali semangat dan keyakinan yang membawa AbangAbu terus mencapai pelbagai kejayaan .

 

Dari segi praktikal nya , AbangAbu mula kaji diri AbangAbu serta ramai usahawan yang datang pada AbangAbu minta nsaihat dan sebagainya .

 

Masa inilah AbangAbu dapat memahami kesilapan ramai usahawan yang luar biasa marketing , jualan yang tinggi , brand yg Gah , namun hancur kewangan mereka . Tiada apa apa persediaan kewangan juga pengurusan risiko.

 

Itu lah penyebab utama banyak syarikat terpaksa gulung tikar kerana tiada kewangan untuk teruskan .

 

Dan ini buat AbangAbu kaji juga syarikat dan usahawan yang dapat meningkatkan jualan dan kembangkan bisnes mereka waktu pendemik ini.

 

Memang tepat apa yang AbangAbu sudah jangka , pastinya kerana tiada sistem kewangan atau pengurusan risiko.

 

Bermula lah diri saya mulakan sistem kewangan yg dinamakan PUKAT KAYA … sistem ini saya buat selepas memahami kesilapan yang di lakukan ramai dan juga apa yang di inginkan ramai usahawan yabg muda dan baru bermula .

 

Disitulah bermulanya sistem yang terbukti dapat membawa pulangan yang konsisten dan idea MONEY WORK FOR YOU menjadi reality.

 

Itulah yang akan AbangAbu kongsikan dalam program PUKAT KAYA JOURNEY ini.

 

 

Bermula pada 30 jun 2021 , selama 4 jam. Dalam sesi ini AbangAbu akan membongkarkan rahsia perjalanan sendiri di era PENDEMIK untuk mencapai target 7 angka. bagaimana ianya boleh dilakukan tanpa pengetahuan dalam digital serta online platform .

 

Selepas itu proses 90 hari ecoaching untuk implemen semua sistem PUKAT ini ke dalam sistem bisnes dan kewangan anda . Jadi ini bukan lah program DATANG , DENGAR , BELAH…. ini program berbentuk bimbingan …

 

Nilai program ini lebih RM2000 dari segi value yang akan diberikan , Dan dari segi nilai wang untuk program ini adalah RM724 …

 

Anda hanya perlu bayar RM99 sahaja untuk mendapatkan keseluruhan program ini ….

 

Tawaran ini hanya sehingga 25 Jun 2021 ….

 

Jangan tunggu , kerana anda pasti akan mendapat pulangan berkali ganda dari apa yang akan anda laburkan ( RM99)

 

BAYARAN BOLEH DI LAKUKAN DENGAN TEKAN LINK DI BAWAH ….